In luna aprilie au fost in plin proces de desfasurare activitatile de sensibilizare pentru copii tipici din institutiile educationale partenere.
Gimnaziul I. Creanga din Calarasi si Gimnaziul M. Viteazu din Hancesti, au fost gazda activitatii: Relațiile cu cei din jur, moderata de catre dna Larisa Dragomir.
Activitate realizată în cadrul proiectului ”Integrarea socio-școlară a copiilor din familii vulnerabile în sistemul educațional”.
CONȚINUTURI:
– Descifrarea noțiunii ”relație”;
– Diagrama relațiilor;
– Planul individual de schimbare a relațiilor dorite;
– Totalurile lecției. FEEDBACK;
– Completarea chestionarului de evaluare a activității de către copii.
Copii din Liceul M. Eminescu din Anenii Noi si cei din Gimnaziul I. Creanga din Tantareni au optat pentru tema: Meseria cea mai importantă, care au fost moderate cu multa duruire de catre Cristina Cutirin si Angela Harcenco. Desfasurarea temei s-a orientat pe urmatoarele continuturi:
– Activitatea-Nu vreau să mă laud dar…
– Citirea mottoului,,Munca este legea lumii moderne,care nu are loc pentru leneși.,,
– Reflexie. Citirea poeziei,,Toate meseriile,,
– Activitatea-Găsește 2 argumente:să găscrie 2 argumente pentru proverbul-Orice muncă e frumoasă,dacă e pe plac aleasă.
– Activitatea – Alfabetul meseriilor:să numească profesii le în ordine alfabetică.
– Activitatea – Ghicește meseria:să continuie gândul.
– Activitatea-Diamantul:să alcătuiască un catren despre profesia preferată după formula diamantul.
– Evaluarea activitatii: Cuvânt generalizator. Desen:să deseneze profesia sa de viitor.
Elevii din Liceul Stefan Voda si Scoala primara Grigore Vieru, s-au bucurat de activitatea Educarea toleranței, moderata cu deschidere si daruire de catre dn Vadim Dimitrenco.
La desfasurarea temei s-a tinut cont de solicitarile anterioare ale participantilor, asfel au fost incluse urmatoarele continuturi:
– Activitate de spargerea gheții: Asemănări prin diferențe.
– Exercițiu vizual. Privitul lucrurilor într-o manieră diferită
*******************
Activități de sensibilizare pentru copii se realizează în clasele unde își fac studiile copii din Centrele de Plasament partenere. Scopul activităților este crearea mediului incluziv pentru copii și tinerii în situație vulnerabilă prin îmbunătățirea comunicării cu semenii și depăşirea stărilor de vulnerabilitate.
***********************
AO ”CCAF ”PRODOCS” aduce mulțumiri sincere moderatorilor, pentru participarea implicată și spirit de prietenie)))
UNDE PRIETENIE ESTE- TOTUL ESTE!
SĂ NE VEDEM MÂNDRI DE CEEA CE FACEM !!!